Продавець Интернет - магазин BERKANA розвиває свій бізнес на Prom.ua 7 років.
Знак PRO означає, що продавець користується одним з платних пакетів послуг Prom.ua з розширеними функціональними можливостями.
Порівняти можливості діючих пакетів
112 відгуків
promo_banner

Сейчас компания не может быстро обрабатывать заказы и сообщения, поскольку по ее графику работы сегодня выходной. Ваша заявка будет обработана в ближайший рабочий день.

Косметика и парфюмерия от компании "BERKANA"
+380 (66) 112-53-70Viber
Додати відгук

Як правильно підібрати парфуми

Як правильно підібрати парфуми

Сучасні парфумерні магазини нагадують супермаркети: величезний вибір, суміш ароматів в повітрі. Важко зупинитися на чомусь одному. Але парфумери вивели кілька правил, дотримуючись яких, можна звести до мінімуму помилки при виборі свого аромату.

· За покупкою краще йти «на свіже ніс». У перекладі з парфумерного сленгу це означає: не надягаючи парфум на себе, і тоді, коли нюх не перевантажене, наприклад, вранці.

· Кращий час для вибору парфумерії – світлий час доби. Тоді мозок легше розрізняє аромати.

· Не потрібно орієнтуватися ні на маркетингові легенди ароматів, ні на їх гендерну приналежність. Важливо довіритися своєму нюху.

· За один раз можна прослухати кілька запахів, три найбільш вподобаних – нанести на блоттери (спеціальну смужку паперу), і тільки один - який сподобається найбільше, - нанести на зап'ясті.

Аромат не можна «підганяти»: розтирати, щоб він розкрився швидше. Спирт повинен випаруватися природним шляхом, а для цього треба, щоб спиртове пляма, що утворилася від розпилення, зникло. Тільки тоді можна послухати аромат і розрізнити, крім спирту, його інші ноти.

· Після цього треба рухатися не до каси, а на вихід: аромат має «сісти» на шкіру і розкритися. Цього не станеться раніше, ніж через 20 хвилин

· В ідеальних умовах (до яких не відносяться, наприклад, нагальні покупки у мандрівках) аромат треба нанести на звичні місця: шию, одяг чи ключиці, - і походити з ним цілий день. Так можна буде зрозуміти, яка у нього щільність, стійкість і дифузія (шлейф): буває, що аромати звучать «тихо», але при цьому тримаються годинами, а бувають «гучні» аромати, зникаючі миттєво. Примірка дозволяє зрозуміти, до якого типу відноситься аромат, і підходять його властивості того, хто його купує.

Трапляється, що аромат «душить» володарку. Ніякої містики, чисто фізіологічна реакція: алергія або спазм судин. Трапляється, люди можуть втратити свідомість. Якщо парфумерна композиція подобається, але має задушливим характером, то її можна нейтралізувати, завдаючи аромат на спину, між лопатками. Ця опція особливо хороша влітку, в пору відкритих сарафанів.

· Не всі парфуми побудовані за принципом ольфактивной піраміди і розкриваються пстепенно: деякі – панорамні, тобто не змінюють свого характеру на шкірі протягом часу. Треба мати це на увазі при виборі парфумерії, щоб не обдурити власні очікування.

· Краще всього носити аромат на точках, де кровоносні судини розташовані близько до шкіри: біля яремної вени, на згинах зап'ясть, ліктів і колін, на плечах.

· Аромати краще тримаються на добре зволоженій шкірі. Про це знають виробники і тому часто випускають до аромату серію додаткових продуктів по догляду за шкірою. Ніякого маркетингу: це допомагає парфуму залишати більш стійкий шлейф.

Свіжі прозорі аромати краще розпилювати на одяг: підкладку жакетів, внутрішню сторону блуз. Це врятує, наприклад, прозорі мускусы від швидкого «вигорання», до якого вони схильні в спеку. А ось важкі смолисті аромати, навпаки, гарні взимку на шкірі: вони мають зігріваючим ефектом.

· Деякі ноти у ароматах працюють абсолютно певним чином: так, лаванда заспокоює, кава стимулює інстинкти шопоголіків, ваніль діє заспокійливо, а вишня робить співрозмовника більш поступливим.

· Тим, хто курить, має сенс вибирати аромати з нотами шкіри і тютюну: вони органічно поєднуються з тютюновим запахом, що походить від курця, і надають йому особливу чарівність.

· Поширена думка про те, що якщо аромат чути тільки перші кілька хвилин, а потім не відчувається, значить, він ідеально підходить власнику, - помилково. Аромат повинен приносити задоволення – ось його головне завдання. А якщо людина перестає чути запах на собі, це означає, що включився механізм нюхової адаптації: організм просто блокує ноти як стомлюючі, щоб не перевантажувати мозок. Це не є проблемою, якщо влаштовує власника парфуму.

Наскільки вам зручно на сайті?

Розповісти Feedback form banner